-
Louis Vuitton повиши цената на една от най-популярните си чанти в САЩ след митата на Тръмп
Чантата Neverfull GM вече струва 2200 долара, или със сто долара повече спрямо миналата седмица
-
Луксозните марки отварят все по-малко магазини на най-скъпите улици в Европа
Миналата година трите водещи компании за луксозни стоки в света са отворили само 29 магазина на Стария континент, с 20% по-малко от 2023 г.
-
Войните за магазини на Шанз-Елизе показват глобалната надпревара за първокласни имоти
Компании за луксозни стоки начело с LVMH инвестират в съживяването на най-известния булевард в Париж
2 -
Продажбите на LVMH растат въпреки забавянето в сектора на луксозните стоки
Приходите на ключовото звено за модни и кожени изделия, което включва марките Louis Vuitton и Christian Dior, са се увеличили с 9% през четвъртото тримесечие
-
Estee Lauder прогнозира по-слаби продажби заради забавянето в Азия
Компанията очаква коригираната печалба на акция за фискалната 2024 г. да бъде между 3,50 и 3,75 долара, в сравнение с пазарните оценки за печалба от 4,83 долара
-
LVMH влиза в топ 10 на най-скъпите компании в света с оценка от над 480 млрд. долара
Ако премине границата от 500 млрд. долара, LVMH ще стана първата европейска компания, която отчита подобно постижение
-
Търсят се: Хора, които да се научат да правят чанти за 22 хил. евро
С излизането на хора от по-старите поколения от индустрията компаниите за луксозни стоки са изправени пред недостиг на таланти
-
Книжата на Richemont рязко поевтиняват след мрачно предупреждение за Китай
Все още няма развитие при преговорите за продажба на дял в платформата YNAP
Таг компании за луксозни стоки
Пазари


